Acasa | EdilNet | TermoNet | LogiK | Despre noi | Contact

EdilNet
este un program realizat pentru a pastra evidenta beneficiarilor serviciilor de tip edilitar furnizate de o institutie, repartizeaza consumul catre acestia conform normelor si indecsii contorilor acestora, le calculeaza facturile si tine evidenta platilor si restantelor la plata în timp real, precum si calcularea - daca doriti - de penalitati rau-platnicilor.
EdilNet a fost certificata Microsoft Platform Test for ISV Solution at VeriTest ca Windows Client si SQL Sever:
(http://www.microsoft.com/Romania/Business/SolutionMatrix.aspx)

EdilNet ofera utilizatorului o interfata alcatuita din ecrane si ferestre de dialog standard, necesitând minime cunostinte de operare. Acest aspect, precum si asistarea permanenta a utilizatorului pentru prevenirea erorilor de operare, permite concentrarea asupra problematicii rezolvate de componentele programului, modul de realizare a operatiunilor elementare fiind natural si intuitiv.

Sistemul este realizat în tehnologie client-server bazata pe platforma Microsoft SQL, beneficiind astfel de caracteristicile specifice de performanta, acces concurent, protectie, eliminarea posibilitatii de corupere a datelor, arhivare automata a bazelor de date.

Este implementat la Primaria orasului Tg. Ocna, unde a fost configurat pentru a gestiona distribuirea unor utilitati ca: apa rece, canalul, apa meteorica, chiria containerelor de gunoi, reziduurile menajere, desfundatul caminelor de scurgere, facturarea avizelor de apa, gaz, etc., iar contractantii acestor utilitati sunt asociatiile de proprietari / locatari, persoanele juridice si persoanele fizice desprinse din asociatiile de proprietari / locatari.

Beneficiile solutiei EdilNet

Implementând EdilNet veti avea posibilitatea:

  • sa calculati rapid productia unei luni,
  • sa faceti repartizarea si facturarea consumurilor,
  • sa aveti o evidenta clara a sumelor de încasat la ghiseu ceea ce va permite justificarea corecta a platilor beneficiarilor
Aplicatia va permite sa adaugati utilitati pe care hotarâti sa le distribuiti precum si definirea modului de calcul a acestora, astfel încât nu va fi nevoie de interventia programatorilor în aceste situatii.
Consultantii nostri va vor ajuta sa configurati elementele sistemului, corespunzator reglementarilor interne din cadrul institutiei dumneavoastra, reglementari la modul de calcul al utilitatilor. Vor fi furnizate date ce tin de contabilitatea acestei activitati, cum ar fi jurnalele periodice ale încasarilor, balantele lunare, astfel încât va fi usurata munca celor din departamentul contabilitate.
Departamentul IT va fi deosebit de încântat de acest sistem, întrucât îi permite sa-l administreze oricând si de oriunde si de asemenea sa-i monitorizeze performantele, sa creeze, modifice si sa planifice anumite operatiuni sau evenimente.

Meniul este reprezentat ca un arbore (în stânga ecranului) si cu butoane.

Se compune din patru categorii principale:

  • Actualizare date,
  • Rapoarte,
  • Calcul
  • Schimbare luna.

 

 
Actualizarea datelor pentru contracte este prezentata pe o aceeasi forma, accesul la diversele informatii ale unui contract fiind extrem de facil.
 

© 1999-2014 SC Logic For SRL. All rights reserved.